ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ДОСТАВКА САДЖАНЦІВ ГЕЙХЕР, ГЕЙХЕРЕЛ ТА ТІАРЕЛ:
Доставку саджанців гейхер, гейхерел та тіарел виконує оператор доставки Нова Пошта. Щоб купити гейхеру, підберіть саджанці гейхери, складіть їх до електронного кошику, перевірте, чи всі сажєанці гейхери ви вибрали, що хотіли, та натискайте кнопку "оформити замовлення". Для позицій у кошику можна редагувати кількість. Зайві позиції можна видалити за допомогою піктограми урни з лівої сторони. Якщо бажаєте додати саджанці гейхер до кошику - переходьте в потрібний розділ і додавайте. Кошик збережеться.
МІНІМАЛЬНЕ ЗАМОВЛЕННЯ - 4 КУЩИКА АБО 400 ГРН Після введення необхідної інформації про доставку посилки (ПІБ одержувача, адреса доставки, контактні дані, тощо) для оформлення замовлення вам потрібно натиснути кнопку Оформити замовлення. Копія вашого замовлення на гейхери буде надіслана на ваш e-mail, вказаний під час оформлення. Також ваше замовлення збережеться у вашому кабінеті, якщо ви реєструвалися.
Будь ласка, зверніть увагу! Будь ласка, переконайтеся, що ви правильно вказали номер телефону, e-mail, ПІБ одержувача та номер відділення НП для доставки. З вами зв'яжеться наш спеціаліст для уточнень, погодження оплати та дати доставки. ВАЖЛИВО! Чимало населених пунктів в Україні були нещодавно перейменовані, зокрема за законом "про декомунізацію". Також перейменовуються вулиці. Не завжди карти встигають оновлюватись одразу. Також буває, що не всі відділення вчасно внесені до карти відділень Нової Пошти. У цих випадках система може не прийняти адресу відділення, яку ви вводите, особливо якщо відділення відкрилося нещодавно або населений пункт перейменований "вчора". ВІЙНА З РОСІЙСЬКОЮ ФЕРЕДРАЦІЄЮ! Частина відділень Нової Пошти не працює або працює за зміненим графіком. Система замовлення Heucherium.UA отримує дані про відділення з бази Нової Пошти. Якщо ваше відділення недоступне до вибору, воно поки не працює. Виберіть інше відділення, або виберіть ручне введення даних, або ж зв'яжіться з нами - ми допоможемо оформити. Якщо не виходить обрати потрібне відділення або виникли інші труднощі:
- з рештою питань ми розберемося та залюбки вам допоможемо. Дуже надійне пакування! Наша авторська вандалостійка упаковка захищає саджанці гейхер від перепадів температури та необережного поводження. За 6 років роботи жодна рослина не постраждала від механічних пошкоджень під час перевезення. Відомий лише єдиний випадок, коли в одній посилці незворотньо постраждали 3 рослини, тому що оператор доставки втратив посилку на півдні України, у спеку, і шукав її два тижні. Війна може внести корективи і затримки не завжди виходить прогнозувати. Ми вважаємо це і робимо все можливе, щоб ваші красуні доїхали цілими та свіжими.
Орієнтовні ціни на доставку:
|
ОБОВ'ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЮЙТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ У VIBER - МИ ДОСИТЬ ШВИДКО ВІДПОВІДАЄМО
Ваше замовлення відправляємо у найближче відправлення, у вівторок чи четвер. У високий сезон замовлення надсилаємо кожен день або через день. Важливо, щоб ви отримали саджанці гейхери в день їх надходження до пункту видачі – це зменшить стрес рослин від дороги у закритій упаковці. У момент відправки ви отримаєте код відстеження посилки, і зможете контролювати через сайт або програму Нової Пошти.
РАДИМО ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА САЙТІ
- ТОДІ ВИ ЗМОЖЕТЕ КОНТРОЛЮВАТИ ВСІ ВАШІ ЗАМОВЛЕННЯ У КАБІНЕТІ
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ МОЖНА ЗА ДОПОМОГОЮ ВАШОГО ПРОФІЛЮ У FACEBOOK АБО GOOGLE
Обов'язково прочитайте наше керівництво з догляду!
ДУЖЕ ПРОСИМО, БУДЬ ЛАСКА, НЕ "МАРИНУЙТЕ" САДЖАНЦІ У ВІДДІЛЕННІ НОВОЇ ПОШТИ!
ЗАБИРАЙТЕ ЗА МОЖЛИВОСТЮ У ДЕНЬ ПРИБУТТЯ У ВІДДІЛЕННЯ!
У РАЗІ БУДЬ-ЯКИХ ПРОБЛЕМАХ З ПАКУВАННЯМ, НАЯВНІСТЮ, "НЕКОРРЕКТНИМ" ЗАБАРВЛЕННЯМ ТА ІН., ОДРАЗУ ЗВ'ЯЗУЙТЕСЯ З НАМИ, НЕ ПОКИДАЮЧИ ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ, АБО НЕ ВІДПУСКАЮЧИ КУР'ЄРА ЯКЩО У ВАС АДРЕСНА ДОСТАВКА!
ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ СКАРГ
Перше і головне правило - якщо ви висадили рослину в ґрунт, це означає вашу згоду з кондицією, якістю, розміром, кольором, та сортом рослини. Ми не зможемо прийняти жодних претензій та виконати заміну, якщо гейхера вже висаджена у ґрунт.
Щоб надіслати скаргу, сфотографуйте відкриту посилку у тому вигляді, як вона приїхала, потім розпакуйте рослини та інші позиції, і сфотографуйте поруч із коробкою вже без упаковки. Зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом та надішліть фотографії.
Можливі види скарг:
- "Немає в коробці..." - нестачу рослин та інших позицій замовлення ми компенсуємо відправкою за свій рахунок протягом 1-3 днів з моменту подання скарги.
- "Не той сорт" - на жаль, іноді (приблизно, в 1 випадку на 300 рослин або 0,3%, тобто ми гарантуємо точність 99.7%) трапляються пересорти, і в посилку потрапляє не те, що було замовлене. За такої помилки ми змінюємо рослини, всі поштові витрати оплачуються з нашого боку.
- "Не той колір" - іноді надходять скарги, що гейхера "не того кольору", як було на рекламній картинці. В цьому випадку, швидше за все, підстав для претензій немає. Висадіть саджанець на постійне місце і дайте гейхері трохи часу – вона набере свого кольору.
- "Не той розмір" - ми дотримуємося стандартів контейнерного вирощування "Р" та "С" - "рослина, що освоїла корінням обсяг контейнера". Саджанці гейхер вирушають із закритою кореневою системою, готові для висадки в ґрунт, кашпо, горщикового вирощування, де вони доростуть до своїх природних розмірів. Фотографії саджанців публікуємо на нашому сайті та сторінці Facebook. Якщо після всього цього обсягу інформації у вас при отриманні виникають питання розміру саджанців - будь ласка, не розпаковуйте і не висаджуйте їх, а відправте посилку братно нам, ми повернемо вам гроші і сплатимо поштові витрати. Якщо гейхери висаджені в ґрунт – ми не зможемо прийняти претензії до їх розміру та кондиції.
Якщо вас цікавлять великі кущі – будь ласка, зверніть увагу на саджанці у форматах XL (контейнер С1.5) та EXL (ексклюзив). Вони більші за сажені формату Р9, і дозволяють отримати "картинку" відразу після висадки. - "Посилка пошкоджена або зникла" - всі посилки страхуються за повною вартістю. Тому, якщо посилка пропала або була безповоротно пошкоджена з вини перевізника, оформлюйте претензію в установленому порядку та вимагайте компенсацію з боку перевізника. І обов'язково повідомите нас, ми теж із цим допомагаємо.
Інші види скарг ми розглядаємо та приймаємо рішення, спираючись на принципи доброчесності, етики та законодавства України.
Для швидкого зв'язку використовуйте іконки:
Друзі, відсутність відповіді за вищезазначеними каналами – для нас позаштатна ситуація!
Якщо по жодному з каналів вище вам ніхто не відповів, дзвоніть +380 68 86 89 800!